A HVG 100 legjobb gimnáziumot rangsoroló kiadványa alapján a Vetési Albert Gimnázium a két tannyelvű képzést (is) folytató iskolák között a 10. helyet foglalja el, az országos listán pedig a 44. helyen áll. A  HVG rangsor alapján gimnáziumunk Veszprém megyei jogú város második és Veszprém megye harmadik legeredményesebb gimnáziuma.

A lista összeállításakor idén is három fő szempontot vettek figyelembe a készítők: a nappali tagozatos tizedik évfolyamosok 2018-as kompetenciamérésének eredményeit matematikából és szövegértésből, a nappali tagozatosok érettségi eredményeit matematikából, magyar nyelvből és irodalomból, történelemből és idegen nyelvből, valamint a felsőoktatási felvételin egyetemre-főiskolára bejutott diákok átlagpontszámát.

 

 

A tavalyi évhez hasonlóan a www.legjobbiskola.hu oldal közölte a hazai nevelési-oktatási intézmények rangsorát. A számítások alapja az Oktatási Hivatal által közzétett érettségi és kompetenciamérés információk.

A 4 évfolyamos gimnáziumok között a Vetési Albert Gimnázium az országos 57. helyet foglalja el, ezzel Veszprém város és egyben Veszprém megye 2. legjobb intézménye.

  

A HVG 100 legjobb gimnáziumot rangsoroló kiadványa alapján a Vetési Albert Gimnázium az országos listán a 42. helyet foglaja el. A  HVG rangsor alapján gimnáziumunk Veszprém megyei jogú város második és Veszprém megye harmadik legeredményesebb gimnáziuma.

A lista összeállításakor idén is három fő szempontot vettek figyelembe a készítők: a nappali tagozatos tizedik évfolyamosok kompetenciamérésének eredményeit matematikából és szövegértésből, a nappali tagozatosok érettségi eredményeit matematikából, magyar nyelvből és irodalomból, történelemből és idegen nyelvből, valamint a felsőoktatási felvételin egyetemre-főiskolára bejutott diákok átlagpontszámát.

 

A HVG 100 legjobb gimnáziumot rangsoroló kiadványa alapján a Vetési Albert Gimnázium az országos listán a 55. helyet foglaja el. Gimnáziumunk Veszprém megyei jogú város második és Veszprém megye harmadik legeredményesebb gimnáziuma.

A lista összeállításakor idén is három fő szempontot vettek figyelembe a készítők: a nappali tagozatos tizedik évfolyamosok kompetenciamérésének eredményeit matematikából és szövegértésből,  valamint a nappali tagozatosok érettségi eredményeit matematikából, magyar nyelvből és irodalomból, történelemből és idegen nyelvből.

 

 

Az elmúlt hetekben próba jelleggel működő csengetési rend felülbírálásra került. A tanárok és diákok javaslatainak megfelelően az alábbi csengetési rend lesz érvényes 2019. október 14-től. A hosszú szünet 25 percről 20 percesre rövidül, így az 5. és 6. óra közötti szünet ismét 10 perces.
 
Csengetési rend
Érvényes 2019.10.14-től (hétfőtől)
 
1. óra 8.00 - 8.45
2. óra 8.55 - 9.40
3. óra 9.50 - 10.35
4. óra 10.45 - 11.30   (hosszú szünet: 20 perc)
5. óra 11.50 - 12.35
6. óra 12.45 - 13.30
7. óra 13.35 - 14.20
8. óra 14.30 - 15.15
 

kitaibel 2Október 5-én, szombaton került megrendezésre Mosonmagyaróváron az országos döntő. A résztvevőknek 400 növény- és állatfajból egy fajfelismerési tesztet és a Természetbúvár cikkeiből összeállított feladatlapot kellett megoldaniuk és egy saját munkából készített kiselőadást is kellett tartaniuk. Szél Anikó (11.b) az 5. helyezést érte el. 

Eredményéhez gratulálunk!

Felkészítő tanára: Likerné Pucsek Rózsa

 

atl diakol megyeiIskolánk tanulói kiváló eredményeket értek el a Veszprém Megyei Atlétikai Ügyességi és Váltófutó csapatbajnokság döntőjén. Három csapatunk aranyérmet szerzett különböző futószámokban. Gratulálunk!

A versenyről Szász Péter tetnevelőtanár készített képeket, melyek ezen a linken érhetők el.

Részletes eredmények:

A Generációk Napja alkalmából 2019. október 1-jén Veszprém Város Önkormányzata, a Veszprémi Nyugdíjasok Érdekvédelmi Egyesülete, a Szenior Tanácsadók Társasága, a Napló és a Veszprémi 7 Nap támogatásával ötödik alkalommal megrendezett pályázaton iskolánk diákjai eredményesen szerepeltek:

A természettudományi munkaközösség vezetője, gimnáziumunk Ranolder-díjas biológia-kémia szakos tanára Likerné Pucsek Rózsa kezdeményezésére iskolánk csatlakozott "A Világ Legnagyobb Tanórája" nevet viselő kezdeményezéshez. A 11.B osztály emelt biológia képzésben részt vevő diákjai olyan problémákkal foglalkoztak, mint az állatok védelme és a biodiverzitás.